Pagina's

zondag 1 augustus 2010

Eerste stap...een beetje over mij.

Hi there.... I am Molly!

Ik ben woonachtig in Nederland in een klein kneuterig maar gezellig dorpje. Ik woon in een oud boerderijtje met mijn mannetje, 2 honden, 2 poezen en alle het andere wat leeft en ademt! We hebben een heerlijk grote tuin waar ik lekker in bezig kan zijn (op momenten dat ik daar zin in heb ahum we hebben namelijk een tuinman ;-).
Het liefste ben ik lekker thuis om gezellig in huis bezig te zijn (ja soms geniet ik van een wasje draaien en buiten in het zonnetje op te hangen). Naast mijn reguliere werk (daar zal ik je verder niet mee lastig vallen.... boring!) heb ik nog diverse andere hobby's... wonen, winkelen, lezen, flimpje kijken, computeren, kletsen, thee of koffie drinken, op bezoek gaan bij vriendinnetjes en wandelen met mijn grootste schatjes!
Ik houd van rust, gezelligheid, rustig muziekje, zon, warmte, kaarsjes, wijntjes, portjes, chips............
Ik haat drukte, stress, schreeuwende kinderen, blaffende honden, dingen die moeten, 45 km voertuigjes, mensen die afval op de grond gooien, mensen die klagen bij de kassa, chaos....... brrrr meer?!

Verder houd ik van vrolijke kleding, al hoewel ik ook kan gaan voor rust en basic.
Zit er nog een beetje tussen in....
Favoriet merkjes / winkels zijn: H&M, Vero Moda, Dept, King Louie, Talulabelle, Sissyboy.....

Well, meer over mij gaande weg dit blog, bedankt voor het lezen en kennismaking!




Nice to meet you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten