Pagina's

zondag 1 augustus 2010

Searching for...

AGGRR Krijg het maar niet uit mijn hoofd.... what happend?
Enige tijd geleden zat ik op de site van Dept (kledingmerk welk jullie wellicht bekend is) .... daar zag ik een mooie linnen jurk, geen twijfel mogelijk, die moest ik hebben. Echter was de jurk op de website niet meer in mijn maat te krijgen. Ik bellen naar Dept om te vragen waar de jurk te koop was en of er nog een kansje voor me bestond om de jurk te bemachtigen. Een hele aardige en behulpzame meid stond me te woord, er was nog een maatje L op voorraad. Ze zei dat de site over enkele dagen werd ge-update en ik dan de jurk kon bestellen. Ieder deel van de daarop volgende dagen heb ik op de site gekeken of de jurk te bestellen was en na 3 dagen was het zover! Klik klik klik en de jurk was besteld met een bijpassend truitje.... nu maar wachten! Hopelijk kwam de jurk op tijd zodat ik hem voor een soort van feestje aan zou kunnen. Echter na de beloofde levertijd van 2 dagen ging ik na 4 dagen maar eens bellen met Dept. "Nee mevrouw, helaas de jurk kunnen we niet meer leveren, hij is uitverkocht". Sh.it!
De dag erna kwam alleen het truitje wat ik besteld had om BIJ de jurk te dragen....... hopelijk ga ik deze zomer de jurk nog vinden! Mocht iemand weten waar ik hem kan uithalen (believe me, ik heb menig uurtje internetten eraan besteed....) laat dan aub een berichtje achter!



1 opmerking:

  1. Hoi Molly, zag dat je mijn 99e volger bent geworden....Ik jouw eerste!!!
    Ik ben benieuwd wat komen gaat; de jurk is top, (echt balen dat je die niet meer kunt krijgen)...en een kamertje zo breed als een Klippan-bank,mmmmm..hoe bedenk je 't...ik wacht af...
    Liefs Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen